باشگاه پرواز

دنیای رویایی پروازی

باشگاه پرواز

دنیای رویایی پروازی

عکسهای خنده دار و دیدنی ورزشی جدید و دیدنی

وای اقااااا این عکس های ورزشی نایاب و دیدنی رو دیدین؟وای اقا خیلی بی تربیتیهههههه ...یعنی اتفاقای جالب و دیدنیه که توی ورزشهای مختلف اتفاق افتاده.وای اقای یه عکسهههه خیلی بی تربیته توی ادامه مطلب ...وزنه بردارههههه داره زور میزنه وزنه رو بلند کنه یهوووو ....وای اقا بقیش رو نمیگم خودتون توی ادامه مطلب ببینیدش




ادامه مطلب ...

کاریکاتور های فقر شناختی دختر و پسر از هم در ایران

اقا این چه وعضشه...اخه کجای دنیا اینجوریه؟از وقتی چشم به جهان گشودیم دختر و پسر رو جدا کردن.توی مدرسه توی اتوبوس توی صف نون وایی توی دانشگاه توی دستشویی هر جا بری دختر پسر جداست.بعد که ادم میخواد ازدواج کنه نه دختر پسر رو میشناسه نه پسر دختر رو.هیچ کدوم هیچ شناختی روی هم ندارند بعد انتظار دارند توی چند جلسه خواستگاری ادم تصمیم بگیره دختر به دردش میخوره یا نه.دوران نامزدیو اینا هم همش الکی.اینقد فرهنگ جامعه پایینه که بعد از اینکه 2-3 بار با ماشین برین دم در خونه دختر خانواده دختر میگن همسایه ها گفتن این پسره کیه همش میاد دنبال دخترون.ما چه جوابی بدیم؟زودتر تصمیم بگیرین...اینم از دوران نامزدی 2 هفته ای ما توی ایران.در رابطه با همین موضوع یه سری کارکاتور واستون اماده کردم ببینید و نظر خودتون رو راجع به این موضوع توی نظرات بگین.اقا این چه وعضشه...اخه کجای دنیا اینجوریه؟از وقتی چشم به جهان گشودیم دختر و پسر رو جدا کردن.توی مدرسه توی اتوبوس توی صف نون وایی توی دانشگاه توی دستشویی هر جا بری دختر پسر جداست.بعد که ادم میخواد ازدواج کنه نه دختر پسر رو میشناسه نه پسر دختر رو.هیچ کدوم هیچ شناختی روی هم ندارند بعد انتظار دارند توی چند جلسه خواستگاری ادم تصمیم بگیره دختر به دردش میخوره یا نه.دوران نامزدیو اینا هم همش الکی.اینقد فرهنگ جامعه پایینه که بعد از اینکه 2-3 بار با ماشین برین دم در خونه دختر خانواده دختر میگن همسایه ها گفتن این پسره کیه همش میاد دنبال دخترون.ما چه جوابی بدیم؟زودتر تصمیم بگیرین...اینم از دوران نامزدی 2 هفته ای ما توی ایران.در رابطه با همین موضوع یه سری کارکاتور واستون اماده کردم ببینید و نظر خودتون رو راجع به این موضوع توی نظرات بگین.

ادامه مطلب ...

زندگی تخم مرغ های بیچاره

اقا یه نمایش باحال از زندگی تخم مرغ ها.واسه چند لحظه خودتون رو یک تخم مرغ فرض کنید.ببینید چه اتفاقاتی ممکنه واستون بیوفته.اگر چند لحظه فکر کنید به زندگی خودتون خیلی امیدوار میشید که خدا رو شکر که تخم مرغ نشدید.به هر حال ادامه مطلب رو ببینید...این شما و این زندگی تخمی تخم مرغ ها

ب

ادامه مطلب ...

جدیدترین عکس های بهنوش بختیاری

اینم از سری جدید عکس های بهنوش بختیاری بازیگر خوبمون.بازیگر خیلی خوبیه من که خیلی ازش خوشم میاد.مخصوصا وقتی دست چپش رو تکون میده و حرف میزنهادامه مطلب رو ببینید عکس های خیلی خوب و دیدنی


ادامه مطلب ...

عکس های جدید خنده دار و باحال ایرانی

سری جدید از عکس های طنز و کمدی و خنده دار ایرانی که فقط در ایران میتونید ببینید چنین اتفاقاتی رو..ادامه مطلب رو حتما حتما ببینید که خیلی جالبه

ادامه مطلب ...

جدید ترین عکس های عشقولانه

این هم یه سری از عکس های عاشقانه عشقولانه جدید که هیچ کجا ندیدین.ادامه مطلب رو حتما ببینید عکس های خیلی جالبی هستند!

ادامه مطلب ...

باشگاه پرواز

سلام بچه ها تصمیم گرفتم شمارا به جایی دعوت کنم اونم باشگاه پروازه این باشگاه خوب خونش در تلتکسته برید پیام نمای شبکه دو شماره ۶۵۵بزنید توش پیام های همسن های خودمونه که به دو بخش تقسیم شده به نام دخترونه وپسرونه  خیلی قشنگه نظرتون را درمورد پیام نما به من بگید...

قاصدک

به قاصدک ها اعتقاد داری؟


دیشب یکیش اومده بود خونمون خبری به من داد


ازتو و زندگیت


منم آروم برش داشتم


در گوشش زمزه ای کردم...


فرستادمش تو آسمون...


اونم خیلی سبکبال توی آسمون گم شد


رفت...رفت...تا دور دست ها...

                            

                              


ـ"*-_.-*"_."*"*-_.


سلام دوستای مهربون من خوبید؟


شما چی به قاصدک ها اعتقاد دارید؟


دیشب تو حیاط نشسته بود داشتم برای خودم حافظ میخوندم یه قاصدک خیلی ناناز


اومد نشست کنارم...به این فکر کردم  که واقعا قاصدک ها خبر می برن؟؟؟


کاش واقعا اینجور بود...


نظر شما چیه؟



دلم لک زده برای اینکه...

کاش می شد...


لحظه ای جایمان را عوض کنیم


راستش "دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد"


دلم بارون می خواد...

پریشانم چه می خواهی تو از حالم؟


بعضی وقتا بدجوری گذشته ها برام زنده میشن...


از این قسمت نوار زندگیم متنفرم


سردرگمی بدجوری اذیتم می کنه...نمی دونم کدوم راه درسته


وای که دیوونه شدم


_-*-_.*"-_._.*-"-_


باران بهانه ای بود که زیر چترم...


تا انتهای کوچه بیایی...


کاش نه کوچه انتهایی داشت ونه باران بند می آمد...

منم ...رو به راهم

حالم را پرسیدند


گفتم...


رو به راهم


اما ندانستند رو به کدامین راهم...




حالم خوب است غم کم می خورم


کم که...


هر روز کم می خورم...

دلم لک زده برای اینکه...

کاش می شد...


لحظه ای جایمان را عوض کنیم


راستش "دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد"